jueves, 28 de mayo de 2020

HISTORIAS . QUE PASOU? ONDE FOI? 4º P


Imos empezar unha serie de actividades para expresarnos coa escritura.
Para que as nosas lectoras e os nosos lectores se queden enganchados na nosa historia, debemos sempre elixir moi ben:
  • as palabras más a xeitadas, interesantes e potentes.
  • o escenario, ben descrito e con detalles.
  • os personaxes, divertidos, interesantes, emocionantes...
  • a trama, con chicha, moita chicha 👍
Cando escribo, se quero que lean o que penso, debo expresarlo así. Que quere dicir isto? 
que se quero que se asombren, deberéi usar signos de admiración, se quero que pregunten, signos de interrogación... 
As comas, puntos, signos de pregunta... axudan a expresarnos.
Tamén axuda moito unha boa ortografía. 

Así que,  
                       PLANIFICA-REVISA-MELLORA-EDITA

ACIVIDADE 1
Usa esta imagen para inventar unha historia con personaxes e o lugar onde ocorre totalmente descoñecidos para ti. 
Fai unha planificación como faciamos en clase.
Que teña parágrafos


 


ACIVIDADE 2
 Conta unha historia na que o personaxe secundario, é dicir, non o principal, sexa Wlly Wonka.



No hay comentarios:

Publicar un comentario